niedziela, 27 lipca 2014

14. Memories..

PROSZĘ O PRZECZYTANIE NOTATKI NA DOLE! TO NAPRAWDĘ, BARDZO WAŻNE! Z GÓRY DZIĘKUJĘ.



" Zaginęła 17 - sto letnia Lily C. Policja szuka śladów, którego mogą nas doprowadzić do dziewczyny. Będziemy Państwa informować na bieżąco "

" Dziewczyny nie ma już przez dwa tygodnie. Policjanci wciąż się nie poddają, tylko szukają wszelkich informacji " 

" Są nowe informacje! Policja natrafiła na trop, poszukiwania przyśpieszone! " 

" Trop był fałszywy, poszukiwania trwają dalej " 

" Minął miesiąc, policja daję małe szansę na odnalezienie dziewczyny " 

" Znaleziono ubrania Lily C. "

" Potwierdzamy śmierć nastoletniej Lily C. Składamy najszersze kondolencje rodzinie i bliskim " 


" Wyciągnąłem z samochodu, biały proszek i rozsypałem go na masce samochodu. Wyciągnąłem banknot, zwijając go w rulonik i wciągnąłem szybko całą zawartość, jaka widniała na masce samochodu! "

"                                                        01.01.2013

Popełniłam błąd, nie powinnam się tak zachowywać. Nigdy mi tego nie wybaczysz. Przepraszam za wszystko co zrobiłam, za to że Cię okłamałam.
Za to że musiałeś tak cierpieć. Zniszczyłam Ci życie do końca.
Wiem, że nie powinnam. Może nawet nie powinnam, pisać do Ciebie tego listu?
Justin, kocham Cię. Jesteś dla mnie najważniejszy. 
Pamiętaj że zawsze będę Cię kochać. 
Nigdy o Tobie nie zapomnę.
Zawsze będziesz w moim sercu.

                                                             Lily " 

"
- J-justin.. - szepnęła, jąkając się.
Spojrzałem na nią i wsadziłem ręce do kieszeni.
- Lily. - mruknąłem. Chciałem brzmieć oschle? 
- Przepraszam Cię Justin.. Nie chciałam Cię okłamywać.. Daj mi wytłumaczyć
- nie! - Od razu jej przerwałem. - Nie chcę Cię znać.. - mruknąłem i odszedłem.
- Ale ja Cię kocham.. - usłyszałem cichy szept"
"Płacąc zauważyłem jak Lily, wchodzi do tego samego sklepu. Najwidoczniej ona też mnie zauważyła, co dziwne od razu posmutniała i spuściła głowę w dół. Przewróciłem oczami, z nadzieją że to zauważyła."
"Patrzyłem dłuższy czas na nią, a jej oddech był niespokojny. Usta drżały, tak jakby miała się popłakać. Tutaj, przy całej klasy, w ogóle tego nie ukrywając. Odsunęła powoli krzesło i wstała przełykając głośno ślinę. Wyminęła naszą ławkę i poszła z Policjantami."
"Poczułem jak moją koszulkę zalewają powoli łzy. Spojrzałem na Lily i westchnąłem. Pocałowałem ją w głowę i delikatnie kołysałem naszymi ciałami.
- Nie płacz - szepnąłem i westchnąłem.
Nienawidziłem gdy płakała, zapewne już o tym wspominałem, prawda? Ale, zrozumcie mnie, kto normalny lubi gdy osoba którą się kocha cierpi?"
 "Pozostawiałem, delikatne muśnięcia na jej słodkich ustach. Jej dłoń powędrowała na mój policzek, widziałem w jej oczach łzy. Miałem wielką nadzieję że to łzy szczęścia.."
"Nie mogłam uwierzyć, a raczej pogodzić się z tym że ktoś zrobił coś takiego. Akurat teraz, gdy wszystko się miało ułożyć. Miałam być szczęśliwa z chłopakiem którego kocham."
"- Proszę, proszę, proszę.. Ktoś już się obudził - uśmiechnął się i uklęknął przede mną.
- Koleś, weź spierdalaj - warknęłam, nawet na niego nie patrząc."
"
- Wyluzuj, nie udawaj takiego niewiniątka. Nic Ci się nie stanie, jak zrobisz mały skok w bok - prychnęła Lucy, a mnie jakby wbiło w podłogę. Nie mogłem uwierzyć w to co usłyszałem.
- Co Ty powiedziałaś? - patrzyłem na nią, nie dowierzając."
 "- Justin, nie możesz myśleć że coś nie pójdzie zgodnie z planem - szepnęła, również patrząc przed siebie.
- Boję się że ją stracę - przymknąłem oczy, nie chcąc pokazywać, jak bardzo cierpię.
- Myślisz że ja się nie boję? Straciłam jedną przyjaciółkę - zaśmiała się - Jeśli tak ją mogłam nazwać. Przez dwa lata mnie okłamywała.. Dosyć że mnie, to jeszcze Lily. Pomogła w jej porwaniu. Justin, ja też cierpię. Tylko jestem silna i wierzę że wszystko będzie dobrze. Ty też musisz uwierzyć, pamiętaj.. Wiara jest najważniejsza - powiedziała i tym razem na mnie spojrzała.
- Dziękuję Demi, cieszę się że jesteś tu.. no i mnie wspierasz - posłałem jej delikatny uśmiech.
- Nie zapominaj, że masz nas wszystkim. Cody, Taylor, ja.. jesteśmy tu dla Ciebie. Martwimy się o nią, ale wiemy że dla Ciebie.. jest ona kimś naprawdę ważnym.. - westchnęłam cicho.
- Masz rację, jest dla mnie cholernie ważna, gdy usłyszałem jej delikatny głosik.. przez ten telefon. Myślałem że się rozkleję, wiem że ona cierpi.. - oparłem się łokciami o barierkę i schowałem twarz w dłoniach. Poczułem na plecach, dotyk dłoni Demi.
- Będzie dobrze, głowa do góry i lecimy dalej - uśmiechnęła się pocieszająco i klepnęła mnie parę razy w plecy, po czym wróciła do pokoju."



"Nie zwracałem uwagi, na to że jest naga.. Albo na to że widać jej piersi. Mój wzrok, skupiony był na jej pięknej twarzy. Miała zamknięte oczy.. jej włosy, niesfornie opadały na jej twarz.. Będąc spięte w niewielkim koku. Usta, pełne malinowe usta.. idealne do całowania. Westchnąłem.. cicho i przetarłem twarz dłońmi, wywalałem z głowy myśli co ten dupek Logan mógł jej zrobić."
"- Kochanie, muszę Ci coś powiedzieć.. - westchnąłem cicho.
- Co? - uniosła brwi i spojrzała na mnie.
- Musze wyjechać.. - odsunąłem się kawałek, a ona wstała jak oparzona.
- Co musisz? - prawie krzyknęła..
- Uspokój się, muszę wyjechać.. - oparłem się o blat..
- Gdzie? Po co? - zadawała szybko pytania.
- Do Hiszpanii .. do pracy - przełknąłem ślinę.
- Czy może masz, tam swoją kochankę. Hm? - warknęła.
- Kocham cię.. dobrze o tym wiesz.. Nie mów tak - podszedłem do niej i ją przytuliłem.
- Nie chce abyś wyjeżdżał Justin.. - szepnęła, mocno mnie do siebie tuląc.
- Ja też tego nie chcę, kochanie. Uwierz mi.. - westchnąłem i musnałęm jej kark.
- A na ile? - przygryzłem wargę..
- Dwa miesiące.. - mocniej mnie przytuliła.
- Justin, ja nie wytrzymam - pisnęła, a głos jej się łamał.
- Wytrzymasz! Demi przy Tobie będzie, pojedźcie na wakacje, to szybko zleci, zobaczysz.. - szepnąłem.
- Ale wrócisz? - odsunęła się i spojrzała w moje oczy z nadzieją..
- Oczywiście że tak skarbie - lekko się uśmiechnąłem.
- Obiecujesz?
- Obiecuje.. - musnąłem jej usta, z jej oczu poleciały łzy.
- Misiu, nie płacz - zaśmiałem się i otarłem jej łezki." 
~ * ~
 PRZEPRASZAM!
Przepraszam że musieliście, tyle czekać na nowy rozdział. Jest mi naprawdę przykro. Do tego, rozdział 14 nie jest zwykłym rozdziałem. Ponieważ są to WSPOMNIENIA z wszystkich rozdziałów. Czyli fragmenty z ostatnich 13 rozdziałów i prologu, są w tym rozdziale. Rozdział 15, będzie kontynuacją 13.. Czyli, tak jakby ten rozdział jest takim bonusem. 
Proszę o komentowanie i rozsyłanie bloga, ponieważ jest to dla mnie naprawdę ważne. Chyba spadek popularności ostatniego rozdziału, tak bardzo mnie zniechęcił do napisania czegoś nowego. Przepraszam Was jeszcze raz!
Jeśli podoba Wam się blog, proszę rozsyłajcie go dalej! Z góry dziękuję! 
 x ROZSYŁAJCIE BLOGA!
x OBSERWUJCIE GO!
x KOMENTUJCIE ROZDZIAŁY!
x WCHODŹCIE NA MOJEGO DRUGIEGO BLOGA! 

Jak widzicie z boku, jest możliwość pisania tweetów. Proszę o ich pisanie, ponieważ wtedy jest większa możliwość, że na bloga wejdzie więcej ludzi #tinlauPL

KOCHAM WAS SŁONECZKA ♥
 czytasz = komentujesz
50 komentarzy = nowy rozdział :)

72 komentarze:

  1. Jeeej! PIERWSZA! Wspaniały rozdział, fajnie było sobie poprzypominać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę doczekać się następnego, czemu trzymasz nas w niepewności? ughhhh

    OdpowiedzUsuń
  3. Szybko dodaj następny, nie mogę się już doczekać.Świetny rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze ze w tym rozdziale sa te wspomnienia bo powoli zapomnialam o czym to jest xd rozdz caly bardzo fajny
    @believeyoucanx3

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mogę się doczekać następnego ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog ! jak najszybciej dodaj następny rozdział ! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. boże jestem taka ciekawa ! ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny! czekam z niecierpliwością na kolejny

    OdpowiedzUsuń
  9. Wraz z nowym rozdziałem nadal żyję w niepewności. Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału i jestem niezmiernie ciekawa, jak dalej potoczą się ich losy! ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę doczekać się następnego ! ♥ Co widniało na tej kartce?? umieram z ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na następny nie mogę się doczekac *-*

    OdpowiedzUsuń
  12. *.* czekam!;) /@_TommoKiss

    OdpowiedzUsuń
  13. Jezu błagam o nowy rozdział♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mogę się juz doczekać mojego rozdziału , dawaj go szybko proszę / cjulczi

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały <3 Czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. GENIALNY BLOG♥
    CZEKAM NA NASTĘPNY ROZDZIAŁ♡♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialny blog,fabula i wgl. Zycze weny i czekam z niecierpliwoscia na nowy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawy ten rozdział :)
    czekam z niecierpliwością na 15
    @magda_nivanne

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie że zrobiłaś takie przypomnienie :)
    Czekam na następny rozdział ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialne <3 czekam na następny rozdział ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kocham te opowiadanie <3 czekam na następny :p

    OdpowiedzUsuń
  22. BŁAGAM O NOWY ROZDZIAL AKXBXHAJAKANZHX

    OdpowiedzUsuń
  23. czeczeczekamy ❤️

    OdpowiedzUsuń
  24. Noooowy juz prosze ;((((

    OdpowiedzUsuń
  25. dodaj następny :'c

    OdpowiedzUsuń
  26. wspaniały blog :D

    OdpowiedzUsuń
  27. dodaj już następny rozdział : c

    OdpowiedzUsuń
  28. KOCHAM TEGO BLOGA <3

    OdpowiedzUsuń
  29. fajny rozdział , przypomniały mi się wszystkie wydarzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. kocham ten blog , czekam na następny rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  31. DAJ JUŻ NASTĘPNY ! :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Ludzie komentujcie ja chce nowy rozdział♡★
    Gebialne♣

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny blog♡
    Czekam na następny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  34. Jejciu nie mogę się doczekać następnego rozdziału ♡
    Jestem taka ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Wspaniały blog :)
    Oby tak dalej i życzę weny :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajny pomysł z tymi wspomnieniami♡
    Czekam na następny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  37. Tyle wspomnień *-*

    OdpowiedzUsuń
  38. Chciałabym to jako książkę♡
    Mowie serio :D
    genialne

    OdpowiedzUsuń
  39. Wspaniały rozdział <3●

    OdpowiedzUsuń
  40. Dzięki temu rozdziałowi przypomniałam sobie wszystkie przygody emocje wspomnienia tej pary.
    Wszystko co się między niemi wydarzyło.
    Ich wzloty i upadki.
    Powiem szczerze że czytając to się popłakałam.
    Wiem że to opowiadanie ale jest takie wzruszające.
    Pełne emocji.
    Czasem czuje jakbym to sama przeżywała.
    Wraz z Justinem.
    To jest niesamowite.
    Masz wspaniałego bloga.
    Życzę Ci sukcesów w pisaniu.
    Mam nadzieję że przeczytasz ten komentarz i ucieszy cie on:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam i naprawdę mnie ucieszył! Wszystkie czytam:) Dziękuję Ci za miłe słowa słoneczko.

      Usuń
    2. Ten komentarz mnie wzruszył :'c ♡

      Usuń
    3. ten komentarz jest piękny:)))

      Usuń
  41. Przez tego bloga śni mi się codziennie Justin ♡

    OdpowiedzUsuń
  42. Wspaniałe *-*

    OdpowiedzUsuń
  43. Jestem 50 komentarzem :*
    Dawaj mi tu następny rozdział♥
    Bo doczekać się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wydaj kiedyś książkę :DDD♥

    OdpowiedzUsuń
  45. Jest juz ponad 50 kom :)
    Daj następny bo się doczekać nie mogę ♡
    Świetny blog ^_^

    OdpowiedzUsuń
  46. Jeju chce następny :**

    OdpowiedzUsuń
  47. swietny i nie moge sie doczekac kolejnego rozdzialu ! :*

    OdpowiedzUsuń
  48. ej już ponad 50 kom :D
    daj następny rozdział <3
    genialne *-____-*

    OdpowiedzUsuń
  49. chcę już następny rozdział♥♥♥♪

    OdpowiedzUsuń
  50. wspaniały blog *.*

    OdpowiedzUsuń
  51. nie mogę się doczekać następnego rozdziału♥☺

    OdpowiedzUsuń
  52. dobrze że były te wspomnienia w tym rozdziale wspomnienia bo czasem zapominam co było wcześniej ;)
    ogólnie genialny blog <33

    OdpowiedzUsuń
  53. ej już jest o 12 kom więcej :DDD
    daj następny bo doczekać się nie mogę☺♥

    OdpowiedzUsuń
  54. DAJ JUŻ NASTĘPNY!! :*

    OdpowiedzUsuń
  55. ej już jest więcej niż 50 :)
    GENIALNY BLOG <333

    OdpowiedzUsuń
  56. kiedy następny ? : c

    OdpowiedzUsuń
  57. kiedy następny rozdział? :CCC
    nie mogę się doczekać♥

    OdpowiedzUsuń
  58. już jest ponad 50 kom :)))
    DAJ NASTĘPNY♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  59. jejjjj<3
    jaki wspaniały rozdział

    OdpowiedzUsuń
  60. dawaj NEEEEXT!!! <333

    OdpowiedzUsuń